Konference: Počítač SHARP MZ-800 a emulátory
Od: | Zdenek Adler |
Datum: | 30.10.2009 11:36 |
Předmět: | Re: Jet set Willy a J.O |
Ahoj,
neodpustim si a pridam neco k tematu rychlosti predelavani her ze ZX..
Ke konci (rok ~93) uz to opravdu nebylo tak slozite - pouzival jsem mou sadu rutin, ktere simulovaly kompletne hardware ZX - stacilo nahradit prislusne zapisy/cteni portu odskoky na tyto rutiny a bylo vymalovano ;-)
Navic jsem tehdy napichl i jeden z prvnich emulatoru ZX na PC /ten nejstarsi, tusim, ze polsky/ a ten mi tak vzdy po chvili hrani hry v nem prozradil, kde zapisuje na obrazovku.. Cele predelavani se tak smrsklo jen na predelavani grafickych rutin, takze dohromady se zabalenim hry a pripravou uvodniho obrazku mohla predelavka trvat tak cca 2 tydny.
Pamatuji se, ze jsme si s Davidem Vorackem vybirali hry k predelani i podle toho, kolik adres pristupu na obrazovku nam vypadlo z emulatoru ;-)) Abychom nemeli moc prace ;-))
Jo, to byly casy ;-)
Roman
Ostatní příspěvky vlákna:
[2009/1 (32)] [2009/3 (21)] [2009/4 (42)] [2009/5 (6)] [2009/8 (9)] [2009/9 (28)] [2009/10 (50)] [2009/11 (86)] [2009/12 (89)]